|
Játékmenet: Ahhoz, hogy a játék haladjon, szükséges, hogy mindenki aktív legyen, és hamar írjon válaszreagot. Kinek van arra ideje ebben a rohanó világban, hogy ennyit üljön a gépnél? A megoldás: Amikor gépközelbe kerülsz pontosan 2 perc erejéig, bekattintod az oldalt, elolvasod, hogy a játszótársad mit írt, gyorsan összedobsz egy bejegyzést, és Adieu. Legközelebb mikor lesz 2 perced már a társad is írt és így tovább... Ezen kívül természetesen meg lehet beszélni időpontot, amikor többen is fennvannak, de tudjuk, hogy nem ez az eset lesz többségben. Mindezt betartva anélkül lesz gördülékeny a játék, hogy órákat venne el az életedből eredménytelenül.:P
(Szubjektív megjegyzés: Én biztosan így fogok játszani, ugyanis géphez ülni sajna nagyon nincs időm /most szünet van hálistennek:)/, de percekre naponta többször is fel tudok jönni.)
1.) Jelölés: cselekvés...: semmi beszéd: - gondolat: ~ És múlt idő! PL.:
Felemelte a poharat és belekortyolt.
-Ez szennyezett. -állapította meg nyugodtan. ~Fenébe! Meg fogok halni?!~
2.) Nincs szabályozva, hogy hány karaktert készíthetsz, viszont csak annyit készíts, amennyivel tudsz játszani. Ha két héten belül nem lépsz a karaktereddel játékba, törlődni fog.
3.) Csak a saját nevedben írj! Várd meg, míg reagál a partnered. Senki se szereti, ha leírják helyette, hogy mit csinál...(pl.: ha harcoltok nem lehet az, hogy egy csapásra megölöd, meg kell várnod, amíg reagál... Legjobb, ha feltételes módot használsz... Jah! És senki sem legyőzhetetlen. Csak előre megbeszélés alapján;))
4.) Egyszerre csak egy helyen játssz! (a valóságban sem lehetsz egyszerre két helyen...)
5.) Csak olyat írj, ami beleillik a játékba. Figyelj az olvashatóságra, élvezhetőségre!
6.) A Narrátor és az Admin minden bejegyzését el kell fogadni, és alkalmazkodni kell hozzájuk!
7.) Minden amit az oldalra írsz Aquarma tulajdonát képezi.
8.) A szabályok nem ismerése nem mentesít a nem betartásának következményei alól.
9.) Figyelj a HELYESÍRÁSra! Nem csak a szavak, az írásjelek terén is!
10.)Ne felejtsd el, hogy egy olyan karaktert alkotsz, aki (legalább eleinte biztosan) nem vámpírvadász, nem szuperokos mester, nem másik bolygóról jött jedimester, stb. Erre figyelj oda! Ne akarj magadnak olyan tulajdonságokat, amik emberfelettivé tesznek téged (pl: szeméből tűzcsóva repül, amikor csak akarja, stb). Ettől nem lesz jobb a játék! A képesítésed pontosan le van írva, használd ki. Ha kérdésed van, fordulj hozzám, nálam senki se tudhatja jobban!
11.) Jó lenne, ha egy bejegyzés nem csak néhány szóból állna. Ha többet, részletesebben írsz, attól gördülékenyebb lesz a játék!
12.) Az emailban megadott kezdő instrukciók szerint fogj bele a játékba!
13.) Minden olyan bejegyzést, ami egy városon belül, nem egy kisebb helyszínen játszódik, a városhoz írd...
14.) Mindig tüntesd fel az adott helyszínen, ha tovább állsz.
15.) Bármikor kitalálhatsz új, kisebb helyszínt. Küldj egy emailt, amelyben képet és leírást adsz róla, s ha tényleg ötletes, bekerül a játékba...
16.) Ha megérkezel egy helyszínre, írd oda, hogy honnan jöttél!
17.) Feletteseiddel bánj tisztelettel!
18.) Ha a játék megkívánja, bármilyen más mellékszereplőt kitalálhatsz, és irányíthatsz... pl.: járókelő... -Ők az NJK-k (nem játékos karakter)
19..) Tartósan nem vezetheted őket. Ha gyakran van rá szükség, kérd a Mesélő segítségét!
20.) Bárki írhat a nevükben, hisz nincs tulajdonosuk, de csak a jellemüknek megfelelően... Tehát nem sajátíthatod ki...
21.) NJK-k irányítását a kezdő, új játékosok mellőzzék. Amíg nem tanulsz bele a játékba ezt hagyd a szerkesztőkre.
22.) Az Álkarakterek annyiban térnek el, hogy őket KIZÁRÓLAG a Narrátor irányíthatja.
23.) Már kialakult pár létfontosságú álkarakter, illetve NJK. Őket az erre kialakított modulban megtekintheted.
24.) Minden új ötletet örömmel várok:)
25.) A nyelvet amelyen megszólalsz a színével jelöld! (ld. lexikon: Nyelvek)
26.) Azzal, hogy regisztrálsz az oldalon, elfogadod a szabályokat.
Változtatás joga fenntartva.
Jó játékot!:)
| |